הכלכלה פועלת בדרכים נסתרות

קרקעות בפלורידה – בצפון או בדרום?

ישראלים רבים מוצאים שווקים שונים להשקעות, חלק מהם מוצאים זאת במניות השונות והעולמיות, חלק מהם מוצאים זאת בחוזים עתידיים שנסחרים ובעוד מגוון רחב של השקעות. אך אחת מסוגי ההשקעות שהפכה בשנים האחרונות ליותר ויותר פופולרית היא לא אחרת מאשר השקעה בקרקעות בארצות הברית, והאזור המבוקש ביותר במכירת קרקעות הוא לא אחר מאשר מדינת פלורידה. המדינה שחוותה לא מעט קשיים עקב משבר ה"סאב פריים" שפקד אותה, אך הצליחה להיות מבין המדינות הראשונות בארצות הברית שחזרה מהמשבר בצורה מדהימה. כיום מחירי הדיור במדינה ממשיכים לעלות אבל מחירי קרקעות בפלורידה נותרו אטרקטיביים וזמינים עבור רבים מהמשקיעים הישראלים. אז איפה בעצם עדיף להשקיע? בקרקעות שבצפון פלורידה או בקרקעות שבדרום?

קרקעות בצפון

האזור שנחשב לדי מפותח במדינת פלורידה ותוכלו למצוא בו לא מעט אטרקציות ואזורי תיירות שונים, חלק מהם כמו ג'קסונוויל נחשבת לאחת הערים הגדולות במדינה והיא משתרעת על פני שטח של מעל ל200 קילומטרים. באזור תוכלו למצוא חופים מדהימים ולא מעט אזורי תעסוקה שונים ומגוונים, בחלקם תוכלו לבצע גם כן השקעה זמינה ומפוקחת ולרוב עם יחסי מיסים די נמוכים. יחד עם ג'קסונוויל נמצאת במחוז שראלוט לא מעט קרקעות ושטחים להשקעה, כאשר אלו נעים בין 30 עד 70 אלף דולרים. מרבית השטחים כבר הופשרו לבנייה ונמצאים במקומות רווי אטרקציות כמו ים, נמל ואזורי מסחר שונים.

קרקעות בדרום

האזור הדרומי של פלורידה נושק לאזורים יותר אקזוטיים של העולם כמו מפרץ מקסיקו למשל, ואת ההשקעה שלכם באזור הזה תוכלו למצוא בעיר שנקראת "קייפ קרול". העיר שמורכבת ברובה מתעלות מים נחשבת לאחת הערים עם אחוז גדילה מהגבוהים בארצות הברית, מה שמביא ללא מעט ביקוש של קרקעות ובתים למגורים. קייפ קרול נחשב למקום המושלם עבור אנשים שיוצאים לפנסייה לכן נוכל לראות מיליוני אמריקאים מגיעים אל קייפ קרול ואזור פלורידה מידי שנה, הנתון הזה יחד עם הגידול המתמיד של האוכלוסייה באזור מציב את קייפ קרול כאחד המקומות המועדפים להשקעה. מחירי הקרקעות באזור זה נעו בעבר בין 70 לעד 130 דולרים, כיום המחירים הרבה יותר נמוכים ותוכלו למצוא אותם בין 20 לעד 45 אלף דולרים.  

סגור לתגובות.