הכלכלה פועלת בדרכים נסתרות

דירות למכירה או להשכרה באילת?

העיר הדרומית של ישראל הפכה בשלושים השנים האחרונות לעיר התיירות האולטימטיבית של ישראל, יחד עם זאת בעשור האחרון אנו יכולים לראות ירידה קלה במוניטין של העיר ואף יכלנו לחזות באחת התקופות הקשות שחוותה בזמן הקורונה. למרות כל אלו העיר הדרומית שנחשבת גם לאזור סחר חופשי, מתעדת עצמה להפוך לאזור תיירותי מרכזי בישראל  ולכן תוכלו לראות במהלך השנים הבאות בנייה בלתי נגמרת, שכלל הנראה תחזיר את עיר התיירות לגודלה האמיתי. לכן רגע לפני שהעיר הדרומית ביותר על המפה חוזרת להיות כל כך מבוקשת, יצאנו לבדוק עבורכם את שוק הדירות באילת, דירות שרלוונטיות עבור שוכרים וגם עבור קונים.

דירות למכירה באילת

בשנים האחרונות נראה שאילת ביצעה לא מעט הכנות על מנת להחזיר אותה אל קידמת הבמה התיירותית של ישראל, החל מפינוי שדה תעופה עייף ומיושן ועד להפשרת קרקעות ומתן היתרי בנייה במגוון אזורים ברחבי העיר. נתונים אלו יכולים להיות מאוד מעודדים עבור משקיעים פוטנציאלים וגם עבור משפחות שרוצות להנות מכל הטוב שיש לעיר אילת להציע, יחד עם ממוצע מחירי דירות שעומד על כ מיליון ומאתיים אלף שקלים לבטח תוכלו למצוא את הנכס הבא שלכם. הדירות שקיימות כיום בשוק באילת נעות בין 900 אלף שקלים ועד למיליון 500, כאשר מריבת הדירות יהיו בעלות שטח של65  מטרים ומעלה וככל שהמחיר יעלה כך גם האביזרים והמיקום של הדירה ישתפרו כמובן. בנוסף אל כל אלו תוכלו למצוא גם דירות מפרויקט חדש, המחירים מתחילים במיליון מאה ועד ל2 מיליון שקלים יחד עם מפרטי מפנקים ומיקומים מעולים במרכז העיר ובשכונת שחמון.

דירות להשכרה באילת

שוק הדירות להשכרה בעיר אילת הוא אכן שוק מגוון ורחב, תוכלו למצוא דירת נופש באזורי בתי המלון, במרכז העיר ובשכונת שחמון ולצידם גם דירות 3 ו4 חדרים באזורים שונים בעיר. כל אלו מביאים לממוצע שכירות שעומד על כ 4000 שקלים, כאשר תוכלו למצוא דירת נופש בשכונת שחמון לדוגמא בעלות של 7000 שקלים לחודש ומנגד למצוא דירת 3 חדרים ברחוב הדקל בעלות של 3500 שקלים. כך או כך המדדים בעיר אינם קיצוניים למדי ועם הפרויקטים החדשים תוכלו למצוא גם דירה "עדכנית" במחירים יחסית שפויים.

סגור לתגובות.