הכלכלה פועלת בדרכים נסתרות

לחקור ולגלות את אלוהים

אלוהים, אני שואל את עצמי, האם הוא קיים? האם אני מרגיש אותו? האם אני יכול למדוד ולומר שבדקתי ויש אלוהים? התשובה היא מאוד פשוטה – אני לא רואה אותו, אני לא מרגיש אותו ,אני לא יכול למדוד אותו, הוא לא מופיע בשום מקום, הוא לא מתחבא בשום מקום, פשוט לא נמצא במציאות שלי, לכן אני קובע שאין אלוהים!

יותר מזה אני מסתכל על המציאות בעולם הזה. בעולם יש מלחמות, אסונות טבע, רציחות, אנסים, גנבים, שודדים והרשימה עוד ארוכה. אפילו עכשיו נגיף קורונה אחד בלתי נראה משנה לנו סדרי עולם! 

האדם נולד לעולם הזה ובמקרה הטוב מצפים לו פה 70-80 שנה, אז נשאלת השאלה מה המטרה בחיים האלו אם אנחנו באים ונעלמים שוב ושוב? אם נכנס קצת יותר פנימה נוכל באמת לברר את העניין הזה , בזה שנשאל את עצמנו מה הטעם בחיים?

התשובה יכולה להגיע אלינו בבדיקה מדעית של הטבע הסובב אותנו ובחקירה של אותו הטבע ניתן בהחלט לראות עולם אינטגרלי מקושר שכולו פועל בנתינה ואהבה בין כל חלקיו ואילו התפיסה של האדם מול כוחות הטבע נראית אפסית מבלי יכולת לתפוס משהו או להבין ואו לתכנן את חייו כמו שרוצה.

היצורים היחידים שמתנהגים הפוך מאותו טבע אינטגרלי שמחובר כגוף אחד הם בני האדם ובהם שולט אותו רצון שנקרא רצון ליהנות או במילים אחרות אגואיזם. חקירה מדעית של חוקי הטבע מביאה אותנו למסקנה הברורה שאנחנו הפוכים מהטבע, האגו מקרין לי מציאות שהיא הפוכה מהאמת. אז מה עושים? ישנה שיטה שאומרת שבמידה ואני אשתנה אגלה מציאות שונה אמיתית ונצחית!

חכמת הקבלה שנכתבה על ידי מקובלים לאורך הדורות שהראשון שבהם היה אברהם אבינו לפני למעלה מ -5,700 שנה חקרה ומצאה שיש כוח עליון שנמצא ומפעיל את המציאות שנתפסת כרגע בחמשת חושינו הגשמיים ובמידה ונרצה לגלות אותו נצטרך ללמוד את אותם חוקים בקבוצה שחוקרת על עצמה את התופעות בטבע.

סגור לתגובות.