הכלכלה פועלת בדרכים נסתרות

פינוי בינוי תל אביב

העיר העברית הראשונה היא מבין הערים הוותיקות בישראל, עם השנים היא רק הולכת וגדלה, מתרחבת ומעט משתנה לרוחות התקופה. אך בכל תקופה היא מצליחה לשמור על האווירה הייחודית שלה, הסביבה התזיזתית ומלאת הטעם לצד חופים מפנקים. אך בשנים האחרונות השינוי הפופולרי שניתן לצפות בה הוא בעיקר סוגים שונים של פרויקטים מטעם התחדשות עירונית, ובראשם במתכונת "פינוי בינוי". עם הוותק שיש לעיר נמצאים גם לא מעט שכונות וותיקות ובניינים שעומדים אינם בתקנים העכשווים, על כן תוכנית זו מקבלת פופולריות רבה בעיר ואפשר למצוא בה לא מעט פרויקטים שונים ומגוונים של פינוי בינוי בתל אביב.

הגדה

הפרויקט הייחודי מבית פרשקובסקי כולל ארבעה בניינים חדשים הממוקמים על קו הראשון לירקון כאשר כל בניין יכיל כ8 קומות ודירות מיני פנטהאוזים ופנטהאוזים, דירות 2,3,4 ו5 חדרים. רביעיית הבניינים תהנה גם מגינה היקפית, כזו שתייצר תחושת אינטימיות לתושבי הבניינים בלב העיר הגדולה והמתפתחת. לצד כל אלו מפרטי הבנייה בפרויקט זה נחשבים לבעלי סטנדרט גבוה ומפנק, הכוללים חניה פרטית, מרפסות אל נופים מרהיבים וכמובן קרבה אל צעירי תנועה מרכזיים, כיכר המדינה ועוד.

שלומציון המלכה 44

פרויקט הבוטיק היוקרתי באזור מרכזי של העיר תל אביב, מביא עימו לא רק עיצוב חדש ויוקרתי אל האזור המבוקש אלא גם דירות 3,4,5 מעולות לצד דירות גן ופנטהאוזים יפיפיים. הפרויקט המעולה הזה לא רק מתמקם באזור מעולה, הקרוב לפארק הירקון, כיכר המדינה ואבן גבירול אלא כולל חנייה תת קרקעית ובנייה חכמה שעודנה נראתה באזור הכוללת נגישות מהירה.

צייטלין 7-5

ברחוב צייטלין אפשר להנות מכל מתחמי הבידור והנאות המוצעים בעיר תל אביב, החל ממוזיאון תל אביב, קניון טי אל וי, שד' שנקין ועוד. הפרויקט כפוף לתוכנית שימור של אזורים שונים בעיר תל אביב, והוא יכלול 2 בניינים בני 6 קומות תוך כדי תכנון קפדני.  לצד כל אלו הדירות המתוכננות בפרויקט נחשבות למרווחות מאוד כאשר דירות הפנטהאוז יתארכו עד לכדי 200 מטרים עם מרפסת בעלת שטח של כ128 מטרים. מלבד הפנטהאוזים המפנקים, ניתן לרכוש בפרויקט זה גם דירות 4,5,3 חדרים ומיני פנטהאוזים.  

סגור לתגובות.